Dünya büyüklüğündeki dış gezegenleri ne zaman tespit edebileceğiz?

Güneş sisteminin dışında görülebilen tek gezegenlerin, zaman zaman Dünya boyutunun üç katı olan gezegenlerin tespiti ile Jovian boyutlu gezegenler olduğunu duydum. Ancak bildiğim kadarıyla dünya dışı (teleskop çeşitlerimiz nedeniyle?) Dünya dışı gezegenler görmedik. Onları ne zaman tespit edebileceğiz?

2013 yılında, tespit edilen en küçük dış gezegen, aslında Dünya'dan daha küçük kütle ve boyutta olan Kepler-37-b idi, bu nedenle bu boyut dış gezegenlerini tespit etme yeteneğimiz zaten sınırlıydı.

Bu ilerlemeye izin veren yeni bir teknoloji olmadığını belirtmek gerekir, NASA tarafından bağlanan kağıt , genellikle kullandıkları gibi aynı yöntemlerin kullanıldığını gösterir. Bu kadar küçük bir şeyi bile keşfedebildiklerini fark ettiler.

Şimdi, Dünya çapında daha da fazla gezegen tespit edildi. Algılamalarına yardımcı olmak için kullanılan bir yöntem aşağıda açıklanmaktadır:

Kepler'in parlaklık ölçümlerine sentetik gezegen kaynaklı dimmler enjekte ederek ve tespit edilen fraksiyonu kaydederek bu tür gezegenlerin Kepler'in kusurlu tespit edilebilirliğini açıklıyoruz.

Kaynaklar:

Belki bu cevabı güncelleyin. Şimdi bir dizi doğrulanmış Dünya boyutunda gezegen var ve Kepler tarafından bulunan küçük gezegen adaylarının çoğu gerçek gezegenler olacak. Yani cevap aslında zaten yapabiliriz ve sahip olabiliriz. Henüz yok - Güneş benzeri bir yıldızın etrafında Dünya benzeri bir yörüngede Dünya benzeri bir gezegen.
Rob Jeffries

Haziran 2015, Kepler-138: İlk Kez Mars Büyüklüğünde Bir Gezegen, Her Şeyi Ortaya Çıkarıyor : slate.com/blogs/bad_astronomy/2015/06/18/… Mars yaklaşık 0.107 Dünya kütlesi ağırlığında .
Wayfaring Stranger

@WayfaringStranger İyi bul. Kepler-37b, kabaca Ay'ın büyüklüğü olduğundan hala daha küçüktür.
called2voyage

Biz şimdi Dünya'ya daha küçük ötegezegen bulmak mümkün.

Kepler verilerinin analizi, normal bir yıldızın etrafında dönen bir dış gezegen için bilinen en küçük kütleyi vermiştir. Kütlesi ve büyüklüğü Mars'ınkine benzer ve Dünya'dan daha küçük dış gezegenlerin özellikleri için bir kriter oluşturuyor. Bkz. Mektup s.321

Yayınlanan makale oku Nature dan burada .

(Dünya Mars'tan iki kat daha büyük.)

Belki de ESA'nın PLATO uzay gözlemevinin lansmanından sonra , şu anda 2024'te lanse edilmesi planlanıyor.

Yıldızların Gezegensel Geçişleri ve Salınımları (PLATO), kırmızı cüce yıldızların, Güneşimiz gibi sarı cüce yıldızların ve güneş altındaki yıldızların etrafındaki her boyuttaki kayalık ekstrasolar gezegenleri keşfetmek ve karakterize etmek için bir grup fotometreyi kullanacak planlı bir Avrupa Uzay Ajansı uzay gözlemevidir. su sıvı halde bulunabilir. . . . Amaç, sadece büyüklükleri açısından değil, aynı zamanda yaşanabilirlik potansiyellerinde Dünya gibi gezegenler bulmaktır.

Bu BBC makalesine göre :

Kritik bir şekilde Platon, "yaşanabilir bölgede" yörüngede kayalık dünyalar aramaya ayarlanmıştı - suyun bir sıvı durumunu koruyabileceği bir yıldızın etrafındaki bölge.

Ayrıca Jeremy'nin bu soruya verdiği cevaba bakınız .

Toprak- büyüklüğünde gezegenler var zaten algılandı. Bu cevap (alıntı) Dünya benzeri gezegenleri ne zaman bulabileceğimizi ele alır .
Rob Jeffries

Dünya'yı Güneş Dışı Gezegenler gibi bulabiliriz, ancak yıldızlarına çok yakın olabilirler ve bu nedenle yaşam gezegende olmayabilir. Şu anda bir "Goldilocks Gezegeni" nde yaşıyoruz. Goldilocks gezegenleri yaşamın olduğu yaşanabilir bölgede ve akan bir sıvı olmak için doğru sıcaklıkta H2O'dur.

Her neyse, Gliese 876 d gibi bir gezegen, yörüngesindeki yıldıza çok yakın (Gliese 876).

Eğer tam bir dış gezegen tablosu görmek istiyorsanız,

Cevaplarınızla çok daha ayrıntılı olmalısınız. Aynı şey diğerleri için de geçerli.
HDE 226868

Teşekkürler HDE 226868, bunu bir öğrenme deneyimi olarak kullanacağım ve bir dahaki sefere yapmaya çalışacağım.
Juka

Sorun değil. Bu arada, burada iyi bir cevap görebiliyorum. Bu kadar küçük gezegenleri bulmanın neden zor olduğu hakkında daha fazla konuşmaya çalışın.
HDE 226868