«naming» etiketlenmiş sorular

Yeni keşfedilen nesneler için adlandırma kuralı nedir?
Genellikle, yeni keşfedilen bir yıldız, görünüşte rastgele bir harf ve rakam dizisi ile tanımlanır. Eminim buna bir emir vardır. Yeni keşfedilen astronomik nesneler için adlandırma kuralı nedir? Eminim NASA halka böyle bir şey olacağından sormaz:
16 naming

Ay yerlerinin resmi kaydı?
Aydaki coğrafi nesnelerin isimleri için kesin kaynak nedir? Sebep: Bir bilgisayar grafik projesi olarak LROC arazi verilerine dayalı bir sahne oluşturdum. Neye baktığımı bilmek istiyorum. Online bulabildiğim en detaylı atlas: http://planetarynames.wr.usgs.gov/Page/Moon1to1MAtlas ... ama parlak değil ve etiketlenmemiş çok sayıda küçük ama önemli krater ve sırt var. Bunlardan bazıları isimlere sahip …
13 the-moon  naming

Bu asteroit (4864 Nimoy) neden Leonard Nimoy'un adını aldı?
Asteroid 4864 Nimoy'un adı kısa süre önce Leonard Nimoy'un adını aldı . 2 Eylül 1988'de keşfedildi, bu yüzden yaklaşık 27 yıl isimsiz gitti. Neden bu asteroidin adı seçildi? Bunun için bir isim düşünmeye ve Leonard Nimoy için ismini seçmeye mi çalışmışlardı, yoksa ismini koyacak bir asteroid mi arıyorlardı?
11 asteroids  naming