«adhesion» etiketlenmiş sorular

3
Yatağın kenarındaki kötü yapışma sorunlarını giderme
Bir haftadır yeni yazıcımda baskı yapıyorum ve mükemmel yapışma da dahil olmak üzere harika sonuçlar elde ediyorum. Ancak, baskılarımın çoğunda oldukça az yer kapladı. Şimdi, yazdırdığım öğe türlerini artırıyorum ve bir sorunla karşılaşmaya başladım. Uzun, ince parçalar, özellikle yatağın kenarlarında, yatağı kaldırmaya başlıyor. ABS ile bu konuyla ilgili soruyu okudum ...
12 pla  adhesion  warping 

2
İkinci katman: boşluklar, zayıf yapışma - neden?
Prusa klonumda şu kalıbı görüyorum: İlk katman iyi yazdırır, yatağa katman yapışması iyidir. İkinci katman tuhaf boşlukları gösterir. Daha büyük parçalarda veya artan besleme hızında, bazen o kadar kötüleşir ki ikinci katmanın bazı kısımları ayrılır ve baskı boyunca sürüklenir. "Sol üstten sağa alt sağa" yönde yazdırırken bu etkinin daha kötü ...

6
Ne denesem denesem baskı yapamıyorum
3D baskıda yeniyim, bu yüzden bariz bir şeyi kaçırıyor olabilirim. Eğer öyleyse, lütfen bana bildirin. Modelimi dün başarılı bir şekilde yazdırdım, ancak bugün aynı modeli yazdırmaya çalışıyorum ve ilk katman yapışmayı reddediyor, bu da iyileşmeyi başarırsa bundan sonra en iyi birkaç katın dağılması anlamına geliyor, ancak genellikle sadece iptal edip ...

5
İş şimdi yatağa çok iyi yapışıyor - ne yapmalı?
Acemiyim. Isıtmalı yatak eklentisine sahip bir Printrbot Play var. Sadece PLA ile kullanıyorum. Başlangıçta harika çalıştı, ama sonra memeyi çıkardım ve geri taktım ve Z kalibrasyonu kayboldu (ve kalibrasyonun bir şey olduğunu bilmiyordum). Sonuç olarak, parçanın bükülmesiyle ve parçaların büyük ve düz olduğu köşelerde ve kenarlarda yatağa yapışmamaya başladım. Isıtmalı ...

5
Yatağa yapışmayan PLA hatları
İlk katman üzerinde çok fazla yüzey alanına sahip nesneler yazdırdığımda, bu katmanın parçaları yükselecek ve ilk katmanda boşluklar oluşacaktır. İşte iki resim. Birincisi bir sal ile yazdırıyordu ve ikincisi bir salsızdı. 3M Painters bandına, 200'de ekstruder sıcaklığına, 60 ° C'de yatak sıcaklığına baskı yapıyorum. Hatchbox PLA Filiment kullanıyorum.

1
Son birkaç kat için ısı tabanının kapatılması. İyi fikir mi değil mi?
Sıcak yatağım, önemli ölçüde soğuyana kadar baskıları bırakmaz. Soğutma işlemi iyi zaman alır. M140 S0Baskı işleminin sonuna yakın bir yere (ısı yatağı sıcaklığını 0'a ayarlar) koymayı düşünüyordum , böylece baskı tamamlandığında soğutma zaten işlemde. Bu kötü bir fikir mi? Soruyorum çünkü% 100 mükemmel bir fikir olsaydı, dilimleyici muhtemelen bunu yapardı.

1
Bir köşe asla yapışmaz
3D baskıda yeniyim. Baskı yatağımın siyah yüzeyinin ek bant, sprey vb. Olmadan sıkışmış kalması gerektiğini düşündüm. Ancak, her şeyi bir baskı yaptığımda aynı köşeyi ve sadece bu köşeyi ayırır. Bunu nasıl düzeltebileceğine dair bir tavsiye var mı? Monoprice Makerselect V2 Hatchbox PLA Sıcaklık 195/50
9 adhesion 
Sitemizi kullandığınızda şunları okuyup anladığınızı kabul etmiş olursunuz: Çerez Politikası ve Gizlilik Politikası.
Licensed under cc by-sa 3.0 with attribution required.